2011. június 24., péntek

Igazi különleges, szépséges strandszandi UK7,23-24 - Jelenlegi ára: 1 300 Ft

Gyönyörűséges masnis, csillámokkal teli gumiszandika a licit tárgya.
Én legalábbis amikor megláttam bele szerettem : ) A kislányom is nagyon kedvelte, ezt viselte a strandcipői közül a legtöbbet, de ezt se túl sokat. A belső talprésze kissé el van színeződve és ott látható némi kopás, illetve a bal orrán egy folt, de így is szép állapotúnak mondanám, egyik se feltűnő lábikón.
UK7beírt méretű. Minden további méret látható a képeken és fentebb.
Ki van tisztítva, viselésre kész állapotú, én jobban nem tudtam kisikálni. Szóval így tiszta : )
(Elnézést, ha valaki sokallja az árát, de 11fontért vettem múlt nyáron és tényleg nagyon szép és igazán ritka darab)
Minden tisztán, mosva, vasalva, dohányzás, kisállat mentes lakásból érkezik hozzád : )
Sok, főleg Next kislány ruhát találsz nálam, de azért nézz szét, hátha magadnak is találsz valamit S-M méretű női ruháim között : )
így mindig frissen értesülhetsz az új feltöltésekről.
KÉRLEK VÁRD MEG AZ AUTOMATIKUS LEVELET AZ UTALÁSHOZ SZÜKSÉGES ÖSSZES ADAT BENNE VAN!!



Jelenlegi ára: 1 300 Ft

Az aukció vége: 2011-06-27 20:54
. Igazi különleges, szépséges strandszandi UK7,23-24 - Jelenlegi ára: 1 300 Ft

Fontos